РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ
Перші дитячі розмальовки, зазвичай, далекі від ідеального дотримання ліній. Проте це чудовий спосіб навчитися правильно тримати олівець та контролювати силу натиску на папір, що допомагає дитині в навчанні письма.
РОЗВИТОК ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ
Попри те, що дитина лише розфарбовує, а не придумає малюнок самостійно, розмальовки розвивають креативність. Головне – дати дитині повну свободу у виборі кольорів (нехай, на погляд дорослих, і не природних) та матеріалів, дозволяти виходити за лінії чи змінювати сюжет. В іншому разі дитина може втратити впевненість у собі та бажання творити самостійно.
ВМІННЯ КОНЦЕНТРУВАТИ УВАГУ
Через вікові особливості молодші школярі часто мають проблеми з концентрацією уваги. Розмальовки допомагають розвивати цю навичку у формі розваги. Їх можна використовувати для того, аби на якийсь час зробити перерву у вивченні нової теми, або й для її закріплення. Тематичні розмальовки є у відкритому доступі,
НАВЧАЮТЬ
Розмальовки можуть бути не лише розважальними, але й навчальними. Розфарбовуючи, діти можуть вивчати літери англійського алфавіту, запам’ятовувати кольори веселки чи розвивати математичну компетентність. Щоб створити розмальовку, вчителю чи батькам потрібно лише трохи фантазії, доступ до інтернету і принтер.
Рекомендації із застосування розмальовок:
Пам’ятайте, що розмальовок не повинно бути забагато, вони в жодному разі не можуть повністю заміняти уроки, а мають бути лише додатковим інструментом.
Запропонуйте дитині сприйняти розмальовку як каркас для майбутнього малюнку, нехай учні додають власні елементи, підписи, історії тощо. Для цього можуть підійти розмальовки з мінімальною кількістю елементів, які ви можете знайти за посиланням. Дозвольте дитині самостійно “наповнити” малюнок, щоб розфарбовування перетворилось на творіння.
Хибна також думка, що розфарбовки для дівчаток і хлопчиків мають відрізнятися. У виборі тематик відштовхуйтесь не від стереотипів “дівчаткам – ляльку, хлопчикам – машинку”, а від того, чого ви прагнете навчити учнів і що цікаво конкретному/-ій учню/учениці. Щоб дати дитині більше простору для фантазії, запропонуйте їй самій створити розмальовку, намалювавши контур предмету, героя, тварини тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар