Сторінки

вівторок, 12 травня 2020 р.

Нейропсихологічна гра «Спробуй повтори»

Непосидючу малечу потрібно постійно займати цікавими справами чи завданнями. Та якщо ви спробували вже всі завдання та ігри зі свого арсеналу, радимо спробувати напрочуд цікаву і веселу гру «Спробуй повтори». 
Гру можна використовувати як спосіб зняття напруги чи стресу або в якості забави. Ознайомтесь з правилами та варіантами проводення гри для дітей різного віку. 

Хід гри

Картки лежать перед учасниками стопкою донизу. Ведучий перевертає верхню картку і кладе її перед гравцями так, щоб кольорова полоска була зверху. Учасники повинні чим скоріш відтворити зображене на картці завдання. Ведучий оцінює точність та швидкість виконання завдання.
Складність гри та її тривалість визначається ведучим з врахуванням віку учасників гри, їх психологічних та фізіологічних особливостей.

Базовий варіант

Призначений для учасників любого віку, починаючи з молодшого шкільного.
Перед початком гри ведучий оголошує, яке відображення руху є вірним і яка винагорода очікує переможця. Перед гравцями лежить стопка карток зображенням донизу. Ведучий перевертає одну картку із стопки, а гравці чим скоріш відтворюють на ній рух. Той, хто впорався із завданням пізніше за інших, лишає картку у себе. Далі перевертається наступна картка, і процедура повторюється до тієї пори, поки всі картки не будуть перевернуті. Виграє той, у кого буде найменша кількість карт.
У колоді є картки із зображенням рухів, відтворити які неможливо (наприклад, дві ліві чи праві руки). У даному випадку гравці повинні відреагувати так:
  • якщо на карті зображені дві перехрещені руки, потрібно покласти руки собі на плечі паралельно: праву на праве, ліву на ліве;
  • якщо зображені не перехрещені руки, то їх потрібно перехрестити: ліву кисть покласти на праве, а праву – на ліве.
Той, хто виконає цей рух останнім, лишає картку у себе.

Варіант 1

Може використовуватись у роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку.
Кожен із учасників витягує всліпу по одній картці. Повертаються одночасно по команді ведучого. Учасники уважно роздивляються свою картку, відтворюють зображені на них пози чи жести і завмирають. Через визначений час (можна використовувати пісочний годинник) ведучий перевіряє правильність виконання завдання.

Варіант 2

Для учнів молодшої та середньої школи.
Проводиться в парах. Вправу можна ускладнити, якщо учасник, який відтворює завдання по інструкції, буде виконувати завдання із зав’язаними очима.
Один із двох учасників вибирає картку, уважно читає,  і, не показуючи партнеру, пояснює, що потрібно зробити, щоб партнер міг точно відтворити рух, зображений на картці.

Варіант 3

Для учнів середньої школи і дорослих.
У грі використовуються лише картки із зображенням рук. Гра проводиться в парах. Перед учасниками лежить стопка карток, перевернутих зображенням донизу. Ведучий перевертає верхню картку, і зображений на ній рух пара повинна відтворити так, ніби вони є однією людиною, тобто, один учасник пари «стає» лівою, а інший – правою. Разом вони повинні показати рух, що їм дістався.
Ведучий контролює правильність виконання. Та пара, яка справляється із завданнями пізніше інших, бере собі картку в якості штрафної. Виграє пара з найменшою кількістю штрафних карток.
Ви можете змінювати правила на власний розсуд.

Немає коментарів:

Дописати коментар